שמש

אין להיחשף לשמש בזמן טיפול במשחות ותרופות סטראודליות

 אם יש לך פצעים פתוחים או הגלדות –  בים המלח תיראה "כוכבים", המים מי המלח שורפים מאוד. אם אין לך פצעים, אני לא מכיר מיגבלה – תלוי בתופעות הלואי של הפרדיזון (לחץ דם ).

לגבי בריכות גופרית – פרופ' שרה ברנר, טוענת שלא כדאי – אני כן עשיתי כשנה חוצי, אמבטיות גופרית-לא הפריע לי, ואחרי שהיא אמרה לי להפסיק, הפסקתי ולא היה שיפור במחלה.

אם יש לך פצעים פתוחים, לא להיכנס לשום בריכה, לדעתי – כאבים וזיהום.

תודה לגלעד (חולה פמפיגוס).

בקשר לים: מעבר לכאב שיכול להיגרם  בגלל המלח- אין  שום בעיה לטבול/לשחות. הסבל קטן – יחסית לכאב של הפצעים עצמם, לא גורם  לזיהום, ההיפך- יותר מקל  בניקוי….

לילך

2 תגובות ל-“שמש

  1. שלום !
    אני רוצה לשתף אתכם ניסיתי את מכשיר הבי קיור לייזר של חמותי –
    על הפצעים – ותוך שלושה ימים הם ממש התחילו להגליד.
    אני מעוניינת לציין שאין זו המלצה גורפת ללכת ולרכוש מיידית את המכשיר –
    הוא יקר מאד – כ 2000 ש"ח, אבל כן נסו אותו קודם – אולי גם לכם יעזור.
    אפשר גם להקים איזו קבוצת רכישה עם הנחה למכשיר.

להשאיר תגובה

