פרופרג'ל

שלום לעמיתי לפמפיגוס
הינני חולה במחלה מזה 5 שנים. בהתפרצותה הקשה, אושפזתי למשך שבועיים וטופלתי בסטרואידים במינון גבוה של 120 מג' מאחר ומצבי היה קשה מאד: כחצי שנה הייתי בבדיקות שונות,בירורים וגישושים, ביופסיות רבות, איבוד 10 ק"ג במשקל, עד שהרופאים גילו את המחלה בקירבי. השפעות הסטרואידים על גופי היו קשות: ממצבי רוח קשים עצבנות ועד השפעות פיזיולוגיות נפיחות בפנים וכדו'. אחד הרופאים שטופלתי על ידו פלט, כשתחקרתי אותו אודות המחלה,"שלא מתים היום מהמחלה אלא מהתרופות המדכאות אותה". משפט שהדהד רבות בראשי והביא אותי למסקנה שאני צריכה לקחת אחריות על בריאותי ולמצוא דרך להמנע מהסטרואידים ולשמור על מצב של רמיסיה.

חשבתי שהרי אין זה הגיוני שאקח תרופות שמדכאות לי את המערכת החיסונית ומזיקות לגופי. פניתי לרפואה המשלימה ולאחר מחקר מעמיק ויריות לכל הכיוונים, הגעתי לתרופה אחת שעזרה לי יותר מכולן בדיכוי וריפוי הנגעים בפה והיא נקראת פרופרג'יל של חברת טיבעוני. התרופה לא ריפאה לגמרי את הנגעים אך הבנתי שהיא בכיוון. פניתי ליצחק טבעוני משווק הפרופרג'יל,והוא לאחר בדיקה נתן לי בנוסף לפרופרג'יל, תוספי מזון שמחזקים אותי, מאזנים את גופי, מחזקים את המערכת החיסונית ומאפשרים לי לחיות עם המחלה בלא סטרואידים והשפעותיהם המזיקות. אני ממליצה בחום לכולכם עמיתיי למחלה ,להיכנס לאתר של חברת טיבעוני ולנסות להוריד את הסטרואידים ולעבור בהדרכת יצחק טבעוני לתוספי מזון המעולים שלו.

חשוב לזכור: אין להפסיק טיפול קונבנציונאלי מקומי או כללי, ללא אישור רופא עור!

תודה רבה על הערתך הבונה, אכן אין להפסיק טיפול של סטרואידים בצורה לא מבוקרת…
תארתי לעצמי שכל "בוגרי" הפמפיגוס את זאת כבר הפנימו ואם השתמעתי שיש להפסיק ליטול סטרואידים באמצע טיפול אני חוזרת בי ולוקחת אחריות על דבריי.
כשרופא העור שלי הוריד לי את מינוני הסטרואידים בצורה מדורגת ומבוקרת ועד ירידתי ל-2 מ"ל התחלתי לקחת את הפרופרג'יל, תוסף שמסייע לאיחוי כיבים ברקמות העיכול ולהרגעתן ובנוסף נטלתי שיטקר שהינו תוסף טבעי יחודי שמסייע למערכת החיסונית. אט אט ירדתי מהסטרואידים והמחלה ברמיסיה.כשאני במתח ומופיע שוב נגע אני נוטלת את הפרופרג'יל והשיטקר והוא נעלם. את הסטרואידים אני משאירה רק למקרה והמחלה פורצת חזק והתוספים לא עוזרים לי.

יש לנסות את תוספי המזון בתקופה של רמיסיה או כשמינוני הסטרואידים נמוכים,ולראות כיצד הגוף מגיב לתוספים אלו. כל אחד יכול להיות רופא של עצמו ולהרגיש מה טוב לגופו. אני הרגשתי שסטרואידים לא טובים לגופי ולכן הינני משתדלת להימנע מנטילתם.
הדרך שלי לפרופרג'יל היתה מיקרית ביותר. כשבפה שלי החלו להופיע כיבים ,נגעים שגברו מיום ליום, ניסיתי תרופות רבות ומשונות כנגד אפטות וכדו' ולא בחלתי בדבר. שום תרופה לא עזרה לי במאומה. סיפרתי על מכאוביי לשכנתי שהיא מרפאה בשיטה סינית והיא שלפה מס' טבליות של פרופרגי'ל ואמרה לי: מיכל תנסי את זה. לאחר מס' טבליות שנטלתי ראיתי שהן משפיעות על הכיבים ואט אט הם נעלמים. בביקוריי הרבים אצל רופא העור הוא דחה את החשד שעלה בדבר מחלת הפמפיגוס משום שהנגעים בפמפיגוס לדבריו לא נעלמים .אך לצערי הן הופיעו שוב ולא נרפאתי לגמרי. רק אחרי תקופה ארוכה הובחנה אצלי המחלה משום שהפרופרג'יל שיבש את התמונה הכללית שמאפיינת את המחלה. לו הייתי נבונה ומבינה יותר לאיזה מחלה והשלכות אני נכנסת, הייתי צריכה להמשיך בכיוון של תוספי המזון. אלא שכך לא עשיתי כשראיתי שנגעיי לא נעלמים לגמרי עם הפרופרג'ל, חזרתי לרופא הקונבנציונלי ששלח אותי לביופסיה והמחלה התגלתה.
המחלה פורצת אצלי כשאני במתח ועוברת סטרס מסוים לכן אני משתדלת להימנע מסטרס לוקחת תוספי מזון שמרגיעים אותי ומאזנים לי את גופי . אי מקווה שסייעתי בסיפורי זה והחדרתי תיקוות ורעיונות לבריאות שלמה.

אשמח לענות לשאלות ולייעץ במס' טלפון 04-9990756 ובאמייל michal4959@bezeqint.net
בברכת שנה של בריאות תודה למיכל(חולת פמפיגוס)

חשוב לזכור:אין להפסיק טיפול קונבנציונאלי, ללא אישור רופא עור מומחה!

להשאיר תגובה

