מיץ עשב חיטה

שלום לכולם

רציתי לעדכן, שלאחר 4 חודשים בטיפול של טבעוני ומוצריו, לא הייתה הטבה.
מה שכן, מצאתי מטפל- פסיכותרפיה + דיקור , שמשלב אלמנטים עמוקים של נפש ונשמה (ברבדים הרבה יותר עמוקים מ"לחץ" או "דיכאון") יחד עם דיקור.
מדובר באדם מאוד מנוסה שלמד ולומד שנים באזור המרכז. אני מאוד מרוצה איתו ומרגיש שיפור במחלה ובהרבה תחומים נוספים בחיים…

בכל מקרה דבר שהכנסתי לתפריט לאחרונה ועד כה אני ממש מרוצה מהתוצאות שהוא מביא עימו זה שתיית מיץ עשב חיטה מידי יום. לי יש את זה ממש ליד הבית אז זה נוח, זול, הטעם נוראי אבל אני מרגיש שיפור ניכר באפטות בפה- אלו שישנן ובמניעת היווצרות כיבים/אפטות נוספים, כמו גם הרגעה של הקיבה ומערכת העיכול, שיפור ספיגה (ניכר בבדיקות דם) הורדת חומציות בקיבה וחום ולחות פנימיים של הגוף (מי שיש לו יודע על מה אני מדבר), בכל מקרה להזיק זה לא יכול אז כדאי לנסות.

תודה לאיתן(חולה פמפיגוס).

חשוב לזכור: אין להפסיק טיפול קונבנציונאלי מקומי או כללי, ללא אישור רופא עור!

להשאיר תגובה

